راهبند ارزان

راهبند ارزان را می توان برای ترددهای پایین تا متوسط استفاده کرد. از جمله راهبندهای ارزان قیمت بازار می توان به برندهای بارزانته ، بتا ، دلتا ، یونیورسال ، سیماران اشاره کرد. تمامی راهبندها با گارانتی ۱ الی ۲ ساله عرضه می شوند و قابلیت همخوانی با کلیه ی دستگاه های کنترل تردد را دارا می باشند. بوم برخی از آنها تلسکوپی و قابل تنظیم می باشد و برخی نیز دارای طول بوم ثابت ۳ متری ، ۴ متری و ۶ متری می باشند.

معمولا به ازای هر متر بازوی راهبند ۱ ثانیه زمان درنظر گرفته می شود ، لذا راهبند ۴ متری در ۴ ثانیه و راهبند ۶ متری ۶ ثانیه زمان برای باز شدن نیاز دارد. علاوه بر این برخی از راهبند ها نیز پر سرعت می باشند که در ۲٫۵ ثانیه باز یا بسته می شوند.

راهبند ارزان بتا

راهبند بتا از قدیمی ترین و پرفروش ترین راهبند های موجود در ایران است که برای ترددهای متوسط و پایین پیشنهاد می شود. سیستم کارکرد دستگاه الکترومکانیک می باشد و در شش مدل مختلف به بازار عرضه می شود .

راهبند بتا B400 با بوم تلسکوپی ۴ الی ۶ متر متداول ترین نوع آن می باشد که به دلیل قیمت مناسب از اقبال خوبی برخوردار می باشد. راهبند ۵ متری بتا B300 (دولوکس) ، راهبند فنسی بتا B400f و راهبند ۵ متری بتا B800 از دیگر تولیدات شرکت بتا می باشد.

چنانچه دارای محدودیت ارتفاع باشیم می توانیم از راهبند با بوم تاشونده استفاده کنیم و چنانچه بخواهیم زیر بوم راهبند نیز بسته باشد از راهبند فنسی استفاده میکنیم . همچنین در برخی از مدل ها برای مشخص شدن راهبند در شب از LED و یا شبرنگ بر روی آن استفاده می کنیم. کلیه محصولات بتا با گارنتی یک ساله عرضه می شود.

مشخصات راهبند بتا :
  • ۲۲۰ ولت
  • درجه حفاظت IP44
  • دمای کارکرد -۲۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد
  • توان مصرفی ۹۰ وات
  • تناوب کاری ۱۰۰ بار متوالی

راهبند بارزانته

راهبند بارزانته نیز همانند شرکت بتا علاوه بر فعالیت در زمینه ی ساخت راهبند شهرت بسیاری برای موتورهای کرکره برقی خود در ایران دارد. راهبند بارزانته نیز دارای انواع متفاوت با طول بوم متفاوت و امکانات جانبی می باشد. جدیدترین مدل آن سری ۲۰۱۸ با طول بوم ۶ متری دارای LED می باشد که موتور آن دارای فن خنک کننده می باشد. تردد راهبند بارزانته در این مدل بالاتر رفته است و همانند سایر راهبند ها با گارنتی ۱ ساله عرضه می شود.

راهبند سریع بازشوی ۳ متری و راهبند تاشو، فنس دار و بوم تلسکوپی دارای تنظیم از انواع متفاوت راهبند بارزانته می باشد.

مشخصات راهبند بارزانته :
  • سیستم کارکرد الکترومکانیک
  • دمای کارکرد -۲۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد
  • درجه حفاظت IP44
  • دارای LED روشنایی برای داشتن دید بهتر در تاریکی

راهبند یونیورسال

راهبند یونیورسال نیز که از محصولات چینی و خوش قیمت بازار می باشد چند سالی می باشد که در دو مدل سرعت بالا و استاندارد سری ۹۰۰ به فروش میرسد. بوم ۴ الی ۶ متر تلسکوپی و قابل تنظیم آن نیز از دیگر ویژگی این راهبند ارزان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *