جک پارکینگی سوزوکی

جک پارکینگی ایرانی

در سالیان اخیر تولید انواع جک پارکینگی ایرانی به علت قیمت و کیفیت مناسب رونق گرفته است و شرکت های بسیاری به تولید این جک ها روی آورده اند. شکل این جک ها برگرفته از مدل های خارجی همچون v2 و پروتکو می باشد و قطعات آن ساخت چین و داخل می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی معروف ترین انواع آنها بپردازیم تا شناخت بیشتری نسبت به آنها پیدا کنیم.

جک پارکینگی میلان مدل موهست Mohest

جک پارکینگی میلان در داخل کشور به صورت کامل مونتاژ و تولید می شود. قطعات بکار رفته در ساخت جک میلان با کیفیت و کاملا مطابق با استانداردهای بین الملی و تکنولوژی روز می باشد.

جک پارکینگی میلان قابلیت نصب بر روی هر بازو با عرض ۳ متر و دارای قدرت تحمل ۳۵۰kg روی هر لنگه درب را دارا می باشد. سیستم ساخت جک الکترومکانیک می باشد و دارای نصبی آسان می باشد و با گارانتی ۳۰ ماهه عرضه می شود.

از دیگر ویژگی های این جک می توان کیفیت بالای مدار فرمان ، دو سرعته بودن جک برای جلوگیری از کوبیده شدن درب در هنگام بسته شدن ، تردد متوسط اشاره کرد. داخل هر پکیج جک پارکینگی میلان دو عدد بازو مکانیکی ، مدار فرمان دستگاه ، چشمی ، فلاشر ، دو عدد ریموت و متعلقات نصب می باشد .

جک پارکینگی میلان

جک پارکینگی سیماران مدل فراز ۴S

شرکت سیماران در سال ۱۳۵۰ تاسیس گشت . این شرکت پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع، اخذ چندین نمایندگی انحصاری از کشورهای اروپایی و سرمایه گذاری مشترک با آنان ، فعالیت خود را در جهت انتقال تکنولوژی و هر چه کامل تر شدن تولیدات و خدمات پروژه های خود آغاز نمود.

شرکت سیماران اکنون به عنوان اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی، دزدگیر اماکن، درب بازکن صوتی و تصویری، یو پی اس، درب اتوماتیک ، سیستم های اعلام حریق و دوربین های مدار بسته می باشد که با در اختیار داشتن بیش از ۲۰٫۰۰۰ متر سالن تولید ، مهندسین مجرب و ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته تست و کنترل کیفیت همواره سعی در نوآوری و ارائه محصولات جدید و قابل رقابت با انواع مشابه خارجی داشته است .

جک پارکینگی فراز مدل ۴S از بهترین جک های پارکینگی ایرانی می باشد که سالیان زیادی از تولید این محصول می گذرد و توانسته نام خوبی از خود بجای بگذارد. بازوی قفل شونده مقاوم در برابر فشارمخالف بدون نیازبه قفل برقی ، تحمل هرلنگه درب به وزن ۳۵۰ کیلوگرم و عرض ۳ متر ، استفاده از دو سرعت اولیه و ثانویه در هنگام باز و بسته شدن درب ، ۳۰ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش از مشخصات این جک پارکینگی باکیفیت می باشد.

جک پارکینگی سیماران

جک پارکینگی آریا

جک برقی آریا ساخته شده توسط شرکت درب های اتوماتیک پویا در می باشد. این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه در ساخت قطعات مکانیکی و الکترونیکی مبادرت به ساخت جک پارکینگی آریا کرده است. کنترل کیفیت دقیق، به همراه تست صد درصدی عملکرد جک های تولید شده قبل از خروج از کارخانه تضمین کننده عملکرد جک آریا می باشد.

این جک برقی برای درب های به وزن هر لنگه ۳۵۰ کیلوگرم و تا عرض ۳ متر طراحی شده اند. از دیگر مزایای این جک می توان بازوی قفل شونده مقاوم در برابر فشار مخالف بدون نیاز به قفل برقی ، استفاده از دو سرعت اولیه و ثانویه در هنگام باز و بسته شدن درب ، زاویه چرخش ۱۱۰ درجه اشاره کرد.

این جک پارکینگ برای استفاده مسکونی طراحی شده است و دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

جک آریا

جک پارکینگی سوزوکی مدل SZ400

جک پارکینگی سوزوکی که از نوع الکترومکانیک است مجهز به یک شفت 40 سانتی و میل ماردن از نوع دنده ریز فولادی میباشد که این باعث میشود قدرت بیشتر و دوام طولانی تر و ترمزگیری دقیق تر و بهتر در مورد این درب پارکینگی اعمال شود و میل ماردون این جک برقی کاملا یک پارچه و دنده ریز است.

به دلیل طراحی بدنه جک و موتور 220 ولت آن و قدرت کافی که برای هر جک تا 400 کیلوگرم اندازه گیری شده از این جک پارکینگی میتوان برای درب های تک لنگه و یا دولنگه بزرگ و دربهایی که بیش از 90 درجه باز میشوند نیز استفاده کرد در ضمن باز به دلایلی که گفته شد و سیستم خلاص کن راحتی که تعبیه شده است از این سیستم الکترومکانیک میشود در جاهایی که درب به سمت بیرون باز میشود نیز استفاده کرد.

مدار فرمان درب اتوماتیک سوزوکی از نوع دیجیتال  منو دار و برنامه ریزی آن بر مبنای میکروپروسسور است و المان های ورودی برای این جک بازویی به صورت تایمینگ قرار داده شده است.

مشخصات  :

  • قابلیت باز و بسته شدن 40 مرتبه در ساعت
  • استفاده از ریموت درب اتوماتیک برد بلند
  • قابلیت باز و بسته کردن هر لنگه درب kg 400 به عرض 2 متر
  • قابلیت تنظیم سه سرعت برای هر لنگه به صورت مجزا
  • تنظیم زمان باز شدن و بسته شدن هر لنگه بصورت مجزا از هم و دارای راه انداز آرام (Soft Start) در لحظه اولیه حرکت موتوره

جک پارکینگی سوزوکی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *