راهبند اتوماتیک در آذربایجان غربی

راهبند اتوماتیک در آذربایجان غربی

راهبند اتوماتیک در آذربایجان غربی یا میله ای از متداول ترین و پرمصرف ترین انواع راهبند پارکینگ می باشد که در مکان های مختلف کاربرد دارد. این راهبندها از بازویی متحرک تشکیل شده اند که به بدنه ی راهبند که معمولا مکعبی مستطیل شکل است متصل شده اند. بوم راهبند معمولا از فلزی سبک همچون آلومینیم تشکیل شده است که به راحتی راهبند بتواند آن را حرکت دهد. همچنین بوم راهبند به گونه ای طراحی شده است که در صورت وارد شدن ضربه تنها خود دچار خمیدگی شود و به دیگر اجزا صدمه ای وارد نشود. بوم راهبند قابل تعویض می باشد.

سیستم کارکرد راهبندها به دو گونه ی مکانیکی و هیدرولیکی می باشد. برای ترددهای معین از راهبند اتوماتیک در آذربایجان غربی استفاده می شود و چنانچه تردد نامحدود باشد باید حتما از راهبند بازویی هیدرولیکی بهره برد. قیمت راهبند مکانیکی کمتر از هیدرولیکی می باشد لذا در اکثر پروژه ها از این مدل از راه بند استفاده می شود.

ویژگی های راهبند اتوماتیک در آذربایجان غربی :

  • قابلیت مسدود سازی مسیر از ۳ الی ۸ متر
  • قابلیت استفاده برای هر نوع محیطی با هر شرایط آب و هوایی
  • قابلیت اتصال راهبند اتوماتیک بازویی به کلیه ی دستگاه های کنترل تردد همچون دوربین پلاک خوان
  • اتوماتیک و بدون نیاز به صرف نیروی فیزیکی توسط نگهبان
  • قابلیت نصب باتری پشتیبان برای استفاده در مواقع قطع برق
  • قابلیت استفاده از میله ی تاشونده برای پارکینگ های با محدودیت ارتفاع و فنس زیر بوم
  • قابلیت نصب دکمه ی پوش باتن برای کنترل از اتاق نگهبانی

 

راهبند اتوماتیک در آذربایجان غربی

عوامل تاثیر گذار در انتخاب راهبند پارکینگ :

 تردد متوسط در طول شبانه روز (تاثیر گذار در انتخاب سیستم کارکرد راهبند بازویی)

تمامی شرکت های تولید کننده ی راهبند اتوماتیک در آذربایجان غربی هنگام تولید محصول کاتالوگی جامع از مشخصات راهبند همچون IP دستگاه، محدوده دمای کارکرد، ابعاد و وزن دستگاه، میزان ولتاژ ورودی و خروجی و … ارائه می دهند و از جمله موارد مهم تعیین شده میزان تردد در نظر گرفته شده یا سیکل کاری راهبند بازویی می باشد که معمولا به ساعت می باشد. با تست هایی که بر روی راهبند در کارخانه انجام شده است به این عدد رسیده اند لذا استفاده بیش راهبند فادینی از اندازه از راهبند می تواند منجر به خرابی دستگاه در دراز مدت گردد.

میزان عرض درنظرگرفته شده برای بستن به وسیله ی راهبند (تاثیر گذار در انتخاب میزان طول بوم )

راهبندهای بازویی معمولا با طول بوم ۴ یا ۶ متر تولید می شوند. اکثر راهبندها قابلیت کوتاه کردن بوم درنظر گرفته شده را دارا می باشند. لذا دانستن عرض دهنه ی پوشش دهی از دیگر اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب درست راه بند می باشد. برای دهنه های بزرگ همواره می توان از دو راهبند بازویی استفاده کرد، یکی برای خودروهای ورودی و دیگری برای خودروهای خروجی

سایر نیازهای کارفرما (از قبیل سرعت باز شدن و بسته شدن، بوم تاشو و …)

در برخی از پروژه ها برخی از قابلیت های راهبند نظیر سرعت بالا در هنگام باز و بسته شدن ، IP بالا به خاطر شرایط بد آب و هوایی، استفاده از بوم تاشو به علت محدودیت ارتفاع و … مد نظر کارفرما می باشد. در این صورت باید با توجه به گزینه های موجود بهترین انتخاب را انجام داد. همواره قیمت راهبند نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب نوع راهبند پارکینگ می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *